۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۳۰۲۴۰
اکبری:

آمریکا آبرویی در جهان ندارد| دشمن جوانان را هدف گرفته است

آمریکا آبرویی در جهان ندارد| دشمن جوانان را هدف گرفته است
دبیر مجمع بیداری اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا در سراسر جهان هیچ آبرویی ندارد، گفت: دشمنان می خواهند جوانان را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین اکبری دبیر مجمع بیداری اسلامی صبح امروز در چهاردهمین همایش کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با عنوان «گام دوم انقلاب اسلامی در خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی» که در سالن همایش های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره وضعیت اسفناک عزت کشور در دوران پیش از انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب اسلامی، ایران در معادلات منطقه و جهان هیچ جایگاهی نداشت.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی همه جهان اسلام در اشغال دشمن بود، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به ملتی عزتمند تبدیل شدیم و نقش ایران در معادلات دنیا انکارنشدنی است.

اکبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با روی کار آمدن خود قدرت و هیمنه بلوک شرق و غرب را کنار زد، خاطرنشان کرد: دشمنان از همین جهت با همه توان خود در برابر انقلاب اسلامی ایستادند و از طرق مختلف سعی در نابودی آن داشتند.

دبیر مجمع بیداری اسلامی با بیان اینکه دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا عزت ملت ایران را از بین ببرد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به همگان نشان داد که دین می تواند در همه امور بشریت کارآمد باشد؛ انقلاب اسلامی همواره دین را وارد صحنه های مختلف کرده است و تفکر مسیحیت که می گوید دین کارآیی فردی دارد را نفی می کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا حرکت فزاینده و رو به رشد انقلاب اسلامی را بگیرد، بیان کرد: ما با الهام از آموزه های الهی همه تهدیدهایی که انقلاب را مورد هجمه قرار داده بود را به فرصت تبدیل کرده ایم؛ شکل گیری بسیج در دوران جنگ تحمیلی یکی از بارزترین نمونه های تبدیل کردن تهدید به فرصت است.

اکبری با بیان اینکه امروز آمریکا در جهان هیچ آبرویی ندارد، اظهار داشت: آمریکا در همه عرصه ها در سراسر جهان در حال شکست خوردن بوده و هیمنه اش در جهان در هم شکسته شده است؛ امروز شاخص های قدرت تغییر کرده و دیگر نمی توان آمریکا را تنها ابر قدرت جهان دانست.

دبیر مجمع بیداری اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی نوعی نگاه به نجات بشریت است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی نوعی نگاه جدید را در جهان حاکم کرد و آن این بود که هر ملتی می تواند مستقلانه روی پای خودش بایستد و اجازه غارت منابع خود را به چپاول گران ندهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ارزش های انسانی را به بشریت می آموزد، افزود: انقلاب اسلامی به همه مردم جهان می آموزد که می توانند در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت داشته باشند و مستقلانه روی اصول و مبانی خودشان بایستند و به آمریکا اجازه غارت گری ندهند.

اکبری در ادامه با اشاره به اینکه امروز آمریکا بیش از 2 هزار و 500 NGO در عراق وجود دارد و تلاش می کند عراق را تجزیه کرده و اقتصاد آن را در هم بشکند، ابراز کرد: همه هزینه هایی که آمریکا در عراق صرف می کند بی فایده است و بدون شک در همه توطئه هایش شکست خواهد خورد.

وی تأکید کرد: آمریکا در پی آن است که از وجود دموکراسی در عراق جلوگیری کند، زیرا اگر عراق به ملتی قوی و مستقل تبدیل شود آمریکا هیچ جای پایی در آن نخواهد داشت.

اکبری با بیان اینکه امروز دشمنان می خواهند جوانان را از مسیر انقلاب منحرف کنند، یادآور شد: امروز دشمن جوانان را مورد هدف قرار داده اند و سرمایه گذاری می کنند تا میان نسل اول و دوم انقلاب و جوانان فاصله بیاندازند./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات